برگزاری کاروان هنری روایت حبیب در زنجان

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: سومین برنامه از مجموعه برنامه‌های کاروان هنری روایت حبیب با محوریت شهید سلیمانی در زنجان برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نعمتی رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: کاروان هنری "روایت حبیب"  که متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است  توسط ستاد مرکزی حوزه هنری و مکتب حاج قاسم در قالب مجموعه برنامه‌هایی با محوریت بیان وقایع و اتفاقاتی از رشادت‌های حضور سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و تروریست‌ها تدارک دیده شده است.

او افزود: این کاروان از ۱۱ آذرماه  به مدت یک ماه در ۱۰ استان حضور یافته و با مشارکت حوزه‌های هنری مراکز استانی به اجرای برنامه می‌پردازند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان ادامه داد: آغاز حرکت کاروان هنری "روایت حبیب" از زادگاه سردار سلیمانی است و طبق برنامه‌ریزی های انجام شده ۱۸ و ۱۹ آذر ماه  این کاروان  میهمان زنجانی‌ها خواهد بود.

نعمتی ادامه داد: در راستای برگزاری این رویداد فرهنگی هنری؛ حوزه هنری استان زنجان نیز با همکاری و مشارکت سپاه انصار المهدی (عج) و حسینیه اعظم زنجان، نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی و هیئت های مذهبی زنجان به برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی اقدام خواهند کرد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان، برپایی غرفه نقاشی کودک و غرفه دلنوشته‌هایی برای حاج قاسم، برپایی موکب و نمایشگاه عکس و آثار تجسمی رااز دیگر برنامه‌های اجرایی این رویداد فرهنگی هنری عنوان کرد و گفت: نصب و رونمایی از سردیس سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری شب خاطره با حضور شخصیت‌های هنری و مذهبی  از ویژه برنامه‌هایی است که ۱۸ و ۱۹ آذرماه در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.